Alla inlägg under december 2008

Av Ophelia - 2 december 2008 17:46

Murr,
Gissa vem som just har gått med i Pillerknaprarnas förbund? Ännu en extra kostnad som kommer vara konstant. Joy >.<

Mina glasögon är trasiga. En av skruvarna försvann. Jag fick sätta på ett plåster så glaset håller sej still. Mycket smexigt

Måste flytta om två veckor och jag har fortfarande inte hittat någon ny lägenhet. Men om jag ska vara ärlig ser jag faktiskt smått fram imot att kunna flytta hem till föräldrarna. Där slipper jag vara huvudansvarig och kommer få mat varje dag. Där kommer jag även kunna vila upp mej lite från all stress som jag nu märker att jag känner.

Det är kallt och jag måste äta middag men jag är inte hungrig fastän allt jag har ätit på ett dygn är en knäckemacka, en halv kiwi och en cheeseburgare.
Jag måste städa och diska också...
Fan >.o

Snart är det jul och jag har ännu inte köpt julklappar. Heck, jag vet inte ens vad för julklappar jag ska köpa. Jag hatar julen ;_;
Dock kommer jag kanske få en ipod nano av föräldrarna. Jag har hintat om det ialla fall.

...Vad i helvete ska jag ge morsan?...

Laddade hem två fanmixes med jullåtar men jag har ännu inte lyssnat på dom. Just nu är det en annan fanmix som går på repeat här som kallas INFECTION och är baserad på zombies <3

Har även laddat hem en massa yaoi och återupptäckt min förälskelse i Naono Bohra.

Nostalgica är deprimerande och får mej att vilja gråta


Jinx är sur på mej för att jag inte get honom uppmärksamhet. Han sitter ihopkurade i sin SULK!
possition och jamar Klagande och Angstigt. Lilla söta diva. Snart dags för deras middag.

Funderar på att spela tv spel men jag orkar fan inte.

Har inte orkat något denna vecka. Bara att sova, sova, sova

La över nya bakgrundsbilder på mobilen idag. Alice how I love you


Vill fan tatuera mej snart. Men vaaaaad

Kom på vad jag ska sticka efter sjalen till farmor. En Melon halsduk! Önskar att jag kom på idén själv och inte snodde den från en sida

Borde äta nu. Gröt mmmm

It feels like I'm living i a bubble.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards